http://open.spotify.com/track/19FmUkDg9dVa3uALWkvbZN

Vem hade trott att en känsla, kunde kännas så fysiskt? Det gör ont i varje kvadratcentimeter av min kropp, en svart massa som sprider sig och sprider sig. Som tar över hela min kropp. Som gör hela kroppen trött, hungrig, aptitlös, orkeslös, viljelös, meningslös.

Jag står vid ett vägskäl i livet
utan att jag bad om det.

Jag har haft den stora förmånen att få älska - och blivit älskad
och det är jag evigt tacksam inför.
Det är jag Dig
evigt tacksam för.

Du lärde mig så mycket om mig själv
som jag tidigare inte visste.
Du fick mig
att känna mig säker och stolt över mig själv.

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta

Jag glömmer Dig aldrig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

word

2012-05-15 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0