joddu

Yes, har fixat så jag fått massa jobbpass inbokade nu i maj, känns schént. Var bra att jag fick helger och kvällar vilket jag önskade. Så i sommar blir det heltid v.28-32!

Så om någon är på att resa eller drägga eller vad som helst annat innan/efter dessa veckor när uni är slut - hör ba av errrr.

Tror typ dock att jag missar både trästock, pride och urkult i år IGEN... värdelöst men en måste ju tjäna ihop sitt levebröd. Vill typ inte bli vuxen eller "vara" vuxen, så jävla värdelöst *kommer alltid sakna sommarlovsfenomenet*

Nu längtar jag fett mycket till augusti, vill inte bo kvar i läggan längre. Det är världens bästa lägga men den inrymmer för mycket känslor och minnen. Det är som att bo kvar på ett ställe där en anhörig som tidigare bott med en dött: och man bara lämnar kvar alla grejer för att det är för jobbigt rent emotionellt att städa undan allt och börja om på nytt.

Vill bara att allt skall vändas på rätsida. Bara lite, liksom.

Men det kommer väl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0