Lskar Ted

Här sitter jag och äter sparris. Smörstekta primörer måste fan vara det godaste som existerar på denna jord. Färsk sparris eller brysselkål, kokat, och stekt i svenskt smör. Dör!!!

Man kan ju tro att jag är bantarn, likt "äh skippar nog chirren å dirren ikv, vi kör litt' sparris ist!" men så är icket fallet. Hade chips varit tillgängligare än vad det råkade vara denna afton, så hade det faktiskt varit en lättare lösning på att stilla mitt eviga saltbehov.

Men likväl, chipsdieten börjar så sakteliga dö ut nu, det är väl huvuddelen av kosten i det som bygger upp fenomenet "sambofetma". Och ett sådan situation torde ju rimligen vara svårare att uppnå när man numer kan definiera sig som ickesambo. Mycket riktigt så skvallrade en våg idag om att jag gått ned 2 kg. Wöwö, deppen stal aptiten, så är det ju.

Vad tur är, är väl att CSN kommer på fredag! Då ska jag köpa massa mat!! Jag älskar mat. <3


Imorgon skall jag kika på en lägga, liv1~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0