wasser

Alltså: Måste till Göteborg. Jag vet inte varför, det är bara en starkt brinnande intuition som verkar och lever till fullo inom mitt bröst. Så Molly: funtar att haka Way Out West, mest för att få uppleva tonårens festivalminnen åter + chilla i götet under sommartid vilket jag ej gjort tidigare + gå på Gretas (även om jag hört att det skall vara vidrig köttmarknad där, föfanföfan).

Och sådant! Såg nu att både Frida Hyvönen och Ane Brun skall ditt, gött. + Att Refused kan ju vara en rolig upplevelse, borde man ju ha varit med om som helgjuten umebo tyck' ja'.

Kommentarer
Postat av: molly

"uppleva tonårens festivalminnen åter" ojdå har du blivit litt gammal på sistone eller? iofs det var ju ett halvår sen du var tonåring..

men ja följ med du!! om jag nu har råd med en bille nån jävla gång + alla boenden är uppbokade såatte..

2012-05-20 @ 22:52:21
URL: http://blondinmolly.blogspot.com/
Postat av: Filliezzz

ja en annan börja ju närma' sig de trettio....gråter floder av ångest



hahahhahaha, jag blev åtminstone vuxen innan dig!?!?! :'''(



jaaa men vet, hatar att billarna är cepedüra, sjukt obefogat. men jag tror inte jag köper tredagars isf.



men boende fixar sig alltid. det känns som att jag känner flera som bor i gbg? men jag minns typ inte vem? det löser sig!

2012-05-20 @ 23:46:20
Postat av: Anonym

MEN ÅH hatar blogg.se som inte tål att man gör *



kommer aldrig släppa den irritationen någonsin.

2012-05-20 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0