ej f3kk3

Dålig stämning idag när jag beställde en falafelrulle i Tornet: och var m-k-t tydlig med att det inte skulle vara någon sås innehållandes mjölk på skiten. (Övertydligheten eftersom att gemen inte vet vad ordet vegan betyder)
 
Fick: en kebabrulle.....
 
 
 
Det är mänskligt att fela, jag blir inte arg eller så. Men vad fan, sådant där skall man vara lite försiktig med, det kan vara så sjukt känsligt och det handlar i slutändan om respekt.
 
 
 
Nu tänker jag på den där rullen som blev tvungen att slängas helt i onödan för att jag hade ätit några tuggor innan jag märkte misstaget (obs hann som tur var inte få i mig lik) och bad att få den utbytt.
 
 
 
Jag hatar när mat slängs,
 
 
det finns få saker som provocerar mig så.
 
 


Imorgon är det helgy!!! Livet!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0