Pluggförhalande åde

Drömde massa om Stockholm inatt. Kanske är ett sign. Kanske ska dit. Kanske ska flytta dit?
 
Ska försöka i december (inte flytta då såklart, stupido).
 
 
 
Min livsplan för framtiden:
 
1. Få F! att växa i Umeå
2. Läsa Idéhistoria B i vår ---> bli klar med min kandidat i genusvetenskap
3. Söka journalistutbildningar, helst på folkis
4. INTE jobba i sommar
5. Utan istället: tågluffa med Ville och Amandus, läsa sommarkurs (typ: kreativt skrivande) och dricka folle och kaffe i parker med bra folk
6. Läsa journalistik
7. Byta stad
8. Bli författare
9. Bli en crazy catlady
10. Bo i ett huskollektiv med tillika ekogård
 
 
 
 
 
 
 
Med reservation för eventuella förändringar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska flytta med mig när tiden är mogen!

2012-11-27 @ 14:34:31
Postat av: /Filliezz

Låter spännande, du Anonyma som jag mest logiskt borde känna. Vilken förort/stadsdel vill du bo i då? Jag röstar för Gamla Enskede! Fett mysigt + nära stan

2012-11-27 @ 15:52:43
Postat av: Anonym

Jaha, insåg nu att du kanske inte nödvändigtvis syftade till Stockholm endast. Men desto mer spännande, att inte ens veta vilken stad det blir!

2012-11-27 @ 15:54:42
Postat av: Annziebananzie

OMG, gamla enskede är mitt favvo-place OCKSÅ!!! Vi kanske har snackat om det förut? I löv it. Jag bodde där i 4 dagar förra sommarn, med tillhörande katt. Dock hos en otrevlig kvinna.

2012-11-27 @ 19:37:08
Postat av: Filliezzz

Vet inte, tror inte det! Säger som förut: SOULMATES!!! Du måste få detta att gå in i din schkalle Annzie...sen kan vi gifta oss, skaffa massa katter och en otrevlig kvinna, och bosätta oss bredvid Skogskyrkogården. (Eller på???)

2012-11-27 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0