de här e vår sista låt~

Det är Krunegård och det är måndag. Och jag minns Open i våras
Då hela livet var helt annorlunda.
 
Då fanns andra livsmotiv, andra göromål, annat levnadssätt, andra tankar, andra planer
 
 
Men det gör ingenting att saker och ting förändras. För tråkigt vore väl om man stod och stampade på samma ställe hela livet igenom?

 
 
Kör på det nya modet: osminkat jag. Brukar få sådana perioder ibland och det är bra. Min hud behöver läka + att jag har en jävla infektion under höger öga, som dessutom inte är en vagel? Hoppas att ni uppskattar mitt söndernoppade vänstra ögonbryn också, för det bjuder jag på. Jag menar, om jag ändå väntar på att massa hår skall växa ut gör det ju inget att jag behöver vänta på 1 till grej

Mål med veckan: försöka få tag i en tatueringstid till vår gemensamma tatueringsgrej. Vore qlt om he blev av
 
 
 
Snart skall jag till skoly!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0