det där var fina nätter

Körde ett så sattans jävla jobbigt träningspass med hillevi idag, så jobbigt att jag nästan blev arg på slutet! Haha, när jag påpekade detta för henne efteråt (i tron att det bara var en känsla som funnits inom mig och inte märkts utåt) så svarade hon: "Men skojar du, det osade ju bara om hela dig...", heh.... Gissar att jag är lika lättläst som en bok :--) Men inte mig emot, alla känslor är viktiga, även de jobbiga!

Nu vill jag mest av allt bara se på Twin Peaks och dö i sängen, tyvärr måste jag: äta-duscha-plugga. Alltså denna vecka är väl kanske den segaste på pluggfronten; då vi håller på med kvantitativ metod. När bokens titel är: "Från datainsamling till rapport - att göra en statistisk undersökning" vet man att hoppet är totalt obefintligt.
 
Mest av allt vill jag bara dansadansadansa till Håkan i fint sällskap och känna mig ung och fri. För det är väl en fin känsla, tro!
 
 
 
 
När vi spatserade
glada i hågen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0