http://open.spotify.com/track/2pnKQKRyq7qsDxGELyMjZC

Har blommor trängandes över hela golvet. Aint that sweet
 
Börjar få en gedigen samling nu!
 
Hade en så himla fin helg. Åt asgod mat, drack massa goda ölar, drack gott kaffe. Alltså: gott kaffe är kanske det viktigaste på hela dagen, alla dagar! Kaffelösa dagar/ Dagar med blaskigt kaffe är alltid lite mediokra. Men den allra gråaste vardag kan lysas upp med svart guld. Mörkrostat, nymalet, aromrikt, fylligt. <3
 
Helgen bjöd även på fint syskonhäng, massa retande (är för evigt mobbad, men det kan jag leva med), sjungande och spelande, trevliga samtal, höstfärger, förortsharar, tintinbraten, haschtomtar som kammar, och allt sådant där konstigt som verkligen bara händer i större städer.
 
Detta var femte gången jag var i Stockholm på 13 månader, men det var nog en av det finare, för första gången på länge kände jag inte hat gentemot staden. Den har sina fördelar också, precis som alla städer. Och vackert, är det ju alltid.
 
Har för övrigt druckit den allra godaste IPA'n (India Pale Ale) mina smaklökar någonsin haft äran att få vidröra. Alltså, Monks ger mig himmelska upplevelser. Önskar att öl kunde få samma status som vin, ty att sitta i två timmar med ett riktigt gott, fint, bra öl, är inte sluskigt eller sunkigt på något sätt. Gastronomer bör inse detta!!!

Eller som den roliga flashbacktråden jag läste en gång: Om varför det inte är ok med tjejer som dricker öl (för det är sunkigt och äckligt och bara är lesbiska som gör det. flashback = ger en all info en behöver i livet, eller hur var det nu igen).
 
 
Nu ska jag snart se hur Elin bor, ska bli jättemysigt och fint och kul och bra!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Våga aldrig skriva IPA på din blogg igen!!! För IPA = international phonetic alphabet och ger mig litt ångestvibbar..

2012-10-08 @ 21:36:46
Postat av: Filliezz

Hahahaha, jag förstår vad ni menar fröken! Inget kan ge mer ångestvibbar än studierelaterade begrepp, visst är det väl så!

Lovar på heder och samvete att jag hädanefter åtminstone skall försöka skriva ut skiten. Så att ingen ångest ges!

2012-10-09 @ 00:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0