http://open.spotify.com/track/4tUnN13lUxJsNFZpp2ihEv

~~~diskar så bra och lyckligt ihop~~~
~~happy family~~
 
som jag snart ska bo med!!! omg, kommer bli den bästa tiden i mitt liv.
Vet inte  varför men jag lever alltid i framtiden, tänker alltid att: "nästa termin kommer bli så mycket bättre än denna jadajada" (tänker i terminer pga att jag är en evig student) samtidigt som livskriserna byter av varandra. Vafaan hände med ~~carpe diem~ alltså. Om jag trodde på nyårslöften skulle jag ha detta: att carpa bättre
 
Men för tillfället är allt bra, peppar peppar för uppsatsen tar ju vid jättestrax. Taggar stress, sömnsvårigheter, ångest, dålig aptit och magkatarr :--) Kanske man klarar sig utan, får väl försöka planera bättre. Längtar tills jag kan ha min planerade C-uppsatsmiddag!!! Då ska jag känna mig stolt nöjd och glad. Och bra.

Vill typ åka ut på landet??? Hoppas tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: molly

haha fan vad king bilden blev ;---)

2012-10-29 @ 19:30:03
Postat av: molly

ps. tagga din vbk-termin!!

2012-10-29 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0