nörden vaknar till liv

Alltså är så jääävla nördig men just denna vecka börjar allt på riktigt. Tio veckor framöver kommer helt och hållet hänges åt uppsatsskrivande i all dess prakt. 15 högskolepoäng skall inpräntas som bokstäver i ett kompendium innehållandes uppemot 40 sidor analys/vetenskap.

Är så galet stressad och nervös för det känns så stort, som en milstolpe i livet eller något. Men bortsett från allt pirr i magen så känns det så jävla spännande och asroligt. För detta är ta mej fan det roligaste som finns! Jag längtar efter allt jag kommer lära mig, efter slutprodukten och efter glädjen över att ha nått ett steg vidare i min utbildning.
 
Men jag inser också; att kommande veckor kommer fyllas av hat och avsmak, då jag kommer måsta läsa igenom herr Ströms jävla blogg då det är denna jag skall analysera. Alltså haha vad fan har jag gett mig in på. Kommer säkert bli arg minst 1 gång/dag :--)


Kommer säkert blogga extra mycket eller extra lite under kommande veckor, allt  beroende på hur processen går. Håhåhå, den som lever får la se~~
 
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0