tack å hej

Sover hos papi inatt, bara för att få filosofera, resonera och reflektera. Winston kattbäddar bredvid mina knän. Sådär trampandes med klorna i underlaget. Kattigt, gulligt. Jag älskar honom! Han är min lilla kanin. Och gris. Och alla andra gölliga djur (för katter är ju inte gulliga så jag måste hitta benämningssubstitut). Idag har jag pluggat i 10 h + varit på möte mer än 2 h. Har typ ont i hjärnan pga för mkt info. Därför mottages förslag på hjärndöda aktiviteter tacksamt (tv gills inte för jag har principer mot sådant) - då jag inser att kommande två månader kommer se ut exakt på detta vis vad gäller tankeverksamhet. Därför måste man byta av med hjärndöd aktivitet emellanåt. Så man inte sprängs. Nu skall jag krama guldgossen; tjing tjing~~ Ps Kom på nu att författandet av detta inlägg var relativt hjärndött, det var nog därför jag skrev det! Tänk så smart, va. Ds

Kommentarer
Postat av: molly

nån serie dååå

2012-10-18 @ 10:53:43
Postat av: Filliezzz

Tips på serie!!!!

2012-10-18 @ 15:07:30
Postat av: emmaaaa

SIX FEET UNDER??!??!?!?

2012-10-19 @ 14:01:24
URL: http://emmzangurl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0