1 bra grej

Höll på att glömma en fin sak, som åtminstone sker i närstående framtid:
 
 
Jag och Amandus flyger ned till Stockholm på fredag em. (miljötjyvar!!! ville åka buss egentligen men det krockade tidsmässigt med ett seminarium som A skall ha) Vår bror Ville som bor i Drogsved fyller 26 bast va, vilken ålder för en karl! Pappa skall också ned. Så blir firande med alla vi + min finaste svägerska och min pappas särbo. Så himla bra det kommer bli. Hoppas på god mat och dryck~
 
Ska bli så fint + skönt att åka bort en helg åtminstone
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Läste "flyttar" istället för "flyger". Jag ba VAFAN? FLYTTA TILL STOCKHOLM? </3

2012-09-30 @ 17:09:57
URL: http://typinte.blogspot.se
Postat av: Filliezz

Hahaha, hade varit lite radikalt och drastiskt, måhända! Oroas ej, annzie, någon ~08:a~ blir jag sannerligen aldrig. Och så e de me de!

2012-09-30 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0