~~diaspora~~

Snubblade av en slump över en ny artist kvällen till ära; något jag framförallt tipsar indie-pop-nördar (likt jag själv. Fast jag är nörd av många genrers förvisso!) om. Artisten går under namnet Wild Nothing, och albumet är helt och hållet inspelat av en person, som alltså spelar alla instrument/sjunger själv. På scen har personen förstås med sig någon typ av bandmedlemmar bla bla bla jadajada.

Faktiskt väldigt pluggvänlig musik (fungerar i alla fall att lyssna på parallellt med läsandet av en sociologisk avhandling.)
 
Så, lyssna på, föfan: http://open.spotify.com/album/7MLZbp35c1RLZYBlqvzKvB
 
 
Alltså! Avhandlingen jag läser är så jävla bra!!! Detta är den mest utopiska bilden av att vara student; att man kan sitta hemma en fredagkväll och plugga, och faktiskt på riktigt tycka att det är ASintressant + roligt. Gud, måste typ köpa denna bok
 
 
Mitt andra mål med livet: Att inneha ett jävla bibliotek. Den som har flest boktitlar när hen dör vinner

Kommentarer
Postat av: TiNiKa

åh, det skulle vara så himla fint med en egen bibbla!!! plus att jag älskar kombinationen man dör-->vinner.

2012-09-21 @ 23:24:10
URL: http://tinikahaggstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0