plz leave us alone~

Detta är min bästa fekkelåt:
 
 
 
 
 
 
Vill ba att det skall bli helg å fekky så man kan DANZA
 
 
Joel Alme på Scharren på lörday, Take Queer-terminsstart på lörday, VAD VÄLJA
 
dilemma dilemma
 
 
 
Men jag mår bätter nu, har livet under kontroll. Känns skönt. Nya tider stundar! Är så jävla taggad på C-uppsatsen så det finns inte (vet att jag kommer ångra detta uttalande bitter när den jobbiga skrivprocessen kommit igång, men tja - den dagen den sorgen eller vad det heter)

Ps. Jättejobbigt för jag vet inte om min Bang-prenumeration är slut eller ej? Så vet ej om jag skall köpa det nya numret eller ej....Ds

Kommentarer
Postat av: Ida

Men TQ såklaaart! Kommer bli awesome! Peppen

2012-09-21 @ 17:02:10
URL: http://idamidnattssol.blogspot.com
Postat av: Filliezzz

Ja, du har rätt förstås! Börjar bli lagom less på att hänga med hipster-popsnören varje lörda.

Vi ses även imorgon på springloppet! (Observera: jag kommer ej springa)

2012-09-21 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0