vad ska det bli av mig

 
Du är så vacker, visst är det så
 
 
 
Vet inte om jag utsöndrar någon slags konstig aura eller vad felet är, men varför får jag bara komplimanger av bögar alternativt aaaaaaaaaaaaaasfulla cheyer som knappt kan stå på benen? Detta är typ 85030694668043 gången på en månad (har varit ute varje helg heh, ska sluta med denna ovana. sen.) som jag hamnar i socialt obekväma situationer pga detta
 
Ska väl gömma mig under täcket hemma istället, känns väl tryggare.
 
Gårdagens bästa på pridefekken var utan tvivel: När jag, Lova, Ida och Linda dansade med min och Lovas gamla högstadielärare, Ullis <3<3<3<3 Alltså detta var mitt lyckligaste ögonblick, hon var ju den bästa läraren. Tack vare henne hade vi inte en skev, heteronormativ, reproduktiv sexualundervisning - utan en inluderande sådan istället.
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men åh!! Är avis!! Vill också dansa med Ullis!!!!!!!!!!

2012-10-01 @ 18:14:31
URL: http://gronatapeter.blogg.se
Postat av: /F

Haha, åhhh; du skulle vart med! Hon var typ bra på att dansa också~~ Hon nämnde också dig och Karin, ql ql!

2012-10-02 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0