jamenvisst

 
Alltsåååå var typ ändå fin med långt hår, fastän det känns som tusen år sedan, fastän det var igår, fastän det känns som ett annat jag
 
Men denna gång, nu när jag rakat av håret, skall jag faktiskt försöka att inte färga det. Hillevi påsken det igår; hur fin min naturliga hårfärg är. Jag har aldrig tänkt på det, om jag skall vara ärlig. Men den är nog faktiskt ändå rätt fin. Nötbrun, fyllig osv.
 
Sen får vi se, hur länge jag håller mig. Innan 2013 är slut är jag garran vithårig eller svarthårig eller lilahårig eller rödhårig eller vad fan som helst
 
men det är ju just det, som är så spännande!
 
Nu skall jag köpa tzay, gråter lite när jag tänker på hur gott det skall bli<3

Kommentarer
Postat av: Annziebananzie

alltså, du var ju sjukt snygg u frillan! Alltid skumt att se dig långhåreeh. En svunnen tid.. när vi inte kände varandra.

2013-05-12 @ 15:18:17
Postat av: /Filliezz

Gumman, det värmer ini hjärteroten, att få sådana vänlighetens ord givna till sig! Jaa, jag kan inte förstå hur världen kunde existera, utan våran vänskap, världen måste allt bra ha varit mycket gråare då - när det begav sig!

2013-05-14 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0