my love will turn you on

Som jag skrev i min dagbok: Vilken särdeles kass dag.
 
Men sådana skall en väl också ha, så att en uppskattar de bra. Känner mig blott utmärglad som i hungrig, och less som i fylld av tristess. Vore kul om det hände något jättespännande. Det mest spännande som skett idag har varit att sälja min själafrihet (som i att signa ett anställningsavtal), men även att bli ursinnig pga kassa pennor och provocerande kuvert och brist på information. Jag hatar brist på information.
 
Synd, att livet kan vara så futtigt ibland
Men tur, att det är det mest storstilade som existerat - emellanåt också.
 
Önskar bara att det hade varit det sistnämnda, idag
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0