första inlägget från kandidat~~

 
Posear in mitt nya rum - ett måste!

Förlåt bloggy för att du blivit försummad, detta må ha varit den mest hektiska veckan i mannaminne. Men nu är biogränd ett minne blott, nya tider stundar på Kandidat. Där kan man göra lite olika, t.ex.:
 
1. Se på film med någon innan en lägger sig
2. Äta frukost tillsammans med någon
3. Laga potatis- och purjosoppa till flera
4. Äta någons nybakta semlor
5. Ha någon som kryper ned i ens säng och kramar om en, om man vaknar upp ledsen och behöver kamratligt stöd när allt är piss
6. Bli skrämd i tid och otid
 
Och bara rent allmänt: Omges av de mest fantastiska människor, som bryr sig och frågar hur en mår.

Lustigt är att jag aldrig behövde ~acklimatisera~ mig när jag flyttade in, kändes hemma från första sekund. Att flytta hit känns väl som att flytta in hos sin egen familj. För det är ju precis det dessa människor är!

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste fixa mitt rum mer inför morgondagen, har fettttt mkt att packa upp. Måste ev. pluggy också *kul fredag*
 
Ps. Det bästa idag var när jag, emma och molly drog till hamrinsberget och såg solnedgången, fikade veganska semlor och hade oss. Det var det vackraste jag sett på så himla länge, när varje kvadratcm av ens kropp bara spirar av eufori och storhet. Ds

Kommentarer
Postat av: Mollsan

Gumman blev alldeles rörd av detta fina inlägg. Så bra och fint skrivet! Bästa familjen ever <3 *tycker om dig med* *och vbk*

2013-02-02 @ 15:21:21
URL: http://Blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Jenny B

Det händer så mycket i ditt liv som jag missar. Vill gärna träffas snart och bli uppdaterad på alla äventyr du har för dig!

2013-02-03 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0