http://open.spotify.com/track/6h7I1Mq5fUv6AymoLWTWyL

 
 
Ikväll kör vi hårfest och klippningskavalkad ackompanjerat av Fatboyyy Sssslim: 19 mm på sidorna och 3 mm på ~sidecuten~. Nils fick se också en omgång. Känns bra att bli en ny männisch! Typ det som är bästa ever, att bli en ny människa hela tiden. Det är t.ex. därför jag älskar att duscha - för man blir en ny människa var gång man stiger ur duscha. Precis som att man älskar att pierca sig. Eller att sova för att vakna upp och: som sagt: bli en NY. Även därför man hatar att vara bakis, för då är man något onytt och ångestladdat.

Nu skall jag läsa om zapatisterna och lyssna på en radiointervju med Lennon/Ono. Känns som en bra avrundning på en bra dag.

De där två personerna som har lämnat mig för att spendera kommande månader i ett avlägset land skrev jag ett helt worddokument om igår, men dessa känslor skall jag inte delge er! Jag har en dagbok för det. Men jag kan säga att, till dessa tu: Jag älskar er, jag saknar er! Men snart, snart, ses vi åter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar och saknar dig med gumman!! Du är så vacker <33

2013-02-22 @ 10:16:04
URL: http://hejganges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0