aaa, jooo

Intressant fenomen det där: med killar som till synes inte förstår vad ordet lesbisk betyder. Kan man förklara mer än på 100 olika sätt ca 1000 ggr?
 
Vill int ha din kuk, FATTA
 
 
Ursäkta er pryda, men alltså blir bara irri.
 
Jaja, imorgon är det sönday, då ska jag träffa mina bröder, min katt å min pappi. Kan det bli bättre? Tror ej. Umeå har varit så himla litet idag, jag orkar inte ens, "alla-känner-alla"-mentaliteten dras till sin spets.
 
 
 
 
 
Ps Såg en så jävla bra utställning idag. Konst får min själ att tala, att leva ut sin rätt. På Bildmuséet kan de göra asgoda veganska mackor på beställning också! Obsobsobs = ett bra tipsy till er! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0