detta om detta

Fick en sådan ohejdad lust att diktera ihop ett brev. Vet inte till vem eller med vilket innehåll, men det finaste som finns är väl kanske att få brev. Den gesten är så, vänlig, personlig. Igenomtänkt. Brukar vanligen skicka brev emellanåt, men nu var det minsann säkert ett år sedan.
 
Det första jag skall göra när jag lämnat in den slutgiltiga uppsatsen är: detta
 
 
 
 
 
 
Idag var jag stolt över min fina vän Sofia.G, för att du gjorde ett led i kampen mot könsbojor med ditt fina projekt. Jag är mäkta stolt, sådana sykunskaper!

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

du kan ju alltid svara på brevet jag gav dig i somras.... :(

2013-01-18 @ 14:18:54
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Filliezz

Jaaaa, det skall jag!! Tror det ligger kvar i min kånken, i det hemliga facket. Världens bästa brev <3<3<3

Gud vilken bra idé gumzy!

2013-01-18 @ 15:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0