http://open.spotify.com/album/1BIkw8IbCvCsZ942czLa4K

Everything's provided
Consummate consumer
Part of worldly taking
Apart from worldly troubles
Living in your prewaaar apaaaartment
Soon to be your postwaar apaaaaartment
And you lived in the future
And the future
It's here
It's bright
It's now
 
 
 
 
Synd att man int e lika c_ool nu som man va förr
 
Har för övrigt varit i förvirrad i tre dygn för att jag verkligen inte minns vad jag hade för kläder/stil i gymnasiet?? För jag använde skjortor ibland, det minns jag, det har jag gjort sedan högstadiets jävla slipsperiod. Men absolut inte i den omfattning jag gör nu. Men åsynen av denna bild gör att jag minns, åter. Hade förmodligen bandtishor och koftor med knappar likt den ovan, väldigt ofta. Och typ långärmade tishor. Och annat, kanske hoodies ibland? Fast ne, det kanske var på högstadiet. Alltså hur kan man ha glömt en del av sig själv, den del som varit, en del av det som påverkade allt det som blev sedan.
 
Undrar hur många tusen man har lagt på kurslitteratur. Jag har kurslitt i den omfattningen, att jag nu när jag gjort uppsatsen och har fått idéer och ba: "hmm detta vill jag skriva om, måste hitta något att reffa till" och helt enkelt inte har behövt leta efter böcker på ub för detta ändamål, utan helt sonika har kunnat gräva fram böcker ur mina kartonger. Vilken västerländsk lyx. Och så pass bra, att man kan låna ut böcker till vänner som påbörjar kurser man redan läst, också bra! Man skola hjälpa de sina.
 
Mina piercingar har sammanlagt kostat ~2100 att genomföra (alltså ej smycken/rengöring då, utan själva piercandet). Är en vandrande guldklimp!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag väntar en fruktansvärt lång natt, men min hjärna kan fungera just nu, så det är väl bara att hoppa på tåget. Vi ses när vi råkas, hörrni.

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

joooo, hoodies var ju typ ditt favvoplagg på gymnasiet!! minns en gång när vi räknade hur många du hade, det var ett antal :,)

2013-01-06 @ 12:16:17
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Filliezz

Haha, åhhh du har nog rätt, minns nu att jag hade fett många?! Nu har jag bara en, och den har Lovajäveln lånat på obestämd tid... När jag senast hade den på mig pga var dank och inte pallade klä mig seriöst sa Molly att jag såg ut som en butch :--) Det är därför min myströja.

2013-01-06 @ 14:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0