lullll

Haha alltså google är så lol, I don't even..
 
 
Jaa hur gör man
 
Plan i livet =
 
1.Strula
2.Hångla
3.Fria
4.SKILJA MIG!!!!
 
 
Ja, jag skulle alltså söka på "Hur gör man när man citetar ett citat" (Låter pucko I know, och det är det också. Hatar formalia ibland. Vill citera något som i källtexten är ett citat från någon annan, konfunderande. Så pass att jag kanske skiter i ett. Fast äsch det är nog inga problem)
 
För tro mig när jag säg' - jag vet redan hur man hånglar ;;;;;;;;;) *charmören*

Kommentarer
Postat av: Monkannn

När man skriver citat i citat skriver man '...'. Exempelvis:
"..som Svensson nämner i annonsen: 'det är bra med...' "

2013-01-14 @ 19:45:49
URL: http://monicaborlin.blogg.se
Postat av: Filliezzz

Klokt, det var väl givet egentligen, dumt att jag ej tänkte så! Tur man har kloka vänner åtminstone! :---)

2013-01-15 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0