~~memories~~

Haha Lova minns du de där random Stockholmscheyerna som vi träffade på den där asnicea klubben i Berlin? Som var sjukt olik oss men som vi hade så jävla ql med. Dansa halva natta, öla, prata relationer, röka, käka fyllefalafel på nåt hak, och åka u-bahn de få stationerna längs Schönhauser Allee innan vi sa hej då. Och dem kommer vi aldrig träffa mer igen.
 
Gud, hoppas jag månne får besöka Berlin igen. Vilken fantastisk kultursjudande stad. Synd bara att jag hatade Tyskland så mycket när vi var där (obs:::: hatade EJ Tyskland innan jag for dit, men alla otrevliga jävlar vi stötte på gjorde sitt...tyvärr). Jag skall glömma allt ont och tänka på det fina, och åka dit igen.
 
Och besöka Veganheaven!
 
Ett sista asjobbigt dygn, sen kanske livet börjar åter. Måste tvinga mig att sova några timmar först ba
 
 
PS Vill dricka öl i helgen! Hör av er! Min mobil är ej längre avstängd. DS
 
 
 
Ql att Lova va xtra snyg på dena bild :--) (fast faktiskt, äkta henne att dampa när man fotar, får skylla sig sj om hon blir sudddig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0