snäckan

Jaa e de nåt ja lärt mig i mina dar så e de: hur en posear
 
Jag som inte ens är särskilt förtjust i Marit.
 
 
Längtar efter livsinbringande cykelturer, och har kramp i höger vad, tår och hade tidigare i högerhanden när jag skulle skriva.
 
En får typ fysiska men av att skriva uppsats: kroniskt dålig hållning, kramp överallt, förtvinade muskler, försämrad syn (detta har jag inga belägg för men det lär ju knappast vara hälsosamt för en redan befintlig synnedssättning att stirra sig blind på en datorskärm ca 15 h om dygnet), näringsbrist pga vädligt sporadisk kost, dålig hy pga ojämna sömnutiner, sen vare inge mer.
 
 
Kanske blir frisk sen!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0