ba baaayh

Har packat allt, skall strax bege mig mot mor, äta, sedan åker vi tsm till flygplatsen. Hatar att flyga, serr, det är fan helt sjukt att vi håller på med sådant. Flänga i luften, vad är det för jävla sätt! Förstöra miljön på samma gång, idioti!!

Reser med handbagage och beslutade att lämna dagboken hemmavid (pga tar mkt plats och är tung, den är rätt rejäl). Känns asjobbigt, för jag är i en redig skrivarperiod. Tänk om jag får asmkt inspo? Massa dikter som måste ut. Nåväl, får väl sno papper nånstans ifrån, annars.
 
Vi ses i augusti. Alla fina! Och vem vet, kanske, kanske, har mina cpögon slutat lagga då. Eller så har jag blivit blind.


Här är min avskedspresent:
 
http://open.spotify.com/track/3lIGrFUIvhYUiz8gyj3DnX
 
 
Samt en bild så att ni slipper glömma bort hur jag ser ut (observera, man ser rödögat på mitt vänstra, även på bilden.)
 
*sjunger*
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

hejdååååå <3 <3

2013-07-25 @ 15:17:57
URL: http://emmzangurl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0