Halluu

 
Har hittat min plats i kökssoffan, det är mitt bästa häng. Alltså jag ÄLSKAR kursen jag läser nu, så sjukt mycket utrymme för självstudier = kan vara hemma och planera mina dagar exakt hur jag vill. Så jävla tacksam när jag har andra saker att göra och andra människor att träffa. Idéhistoria är så jävla nice pga soft och allmänbildande.
 
Råkade dansa av en kula till en av mina läppiercingsmycken i lördags i ~~Spanska Salen~~ (skall det va så skall det va!), men dessvärre tappade jag typ 5 st piercingkulor förra månaden. Vilket innebär att jag har slut. Så var tvungen att ta en svart kula, till metallfärgade piercingsmycken. Det ser helt mongolit ut :--) Men jag gillar att bju på me själv, så: VARSE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Idag har jag och Molly köpt korsstygnspaket. Vankas syjunta när som helst :--)
 
På återseende/ Mvh satsar på att styra världens tråkigaste bloggy :--)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0