kampen fortsätter

Älskar min far för att han nyss sa: "Idag är det 50 år sedan Stalin dog. Det minns jag. Främst för att det var så stora, svarta hemska tidningsrubriker. Men även för att din farmor inte var en ryssälskare precis. Konstigt nog hade hon aldrig någonsin något emot att jag spelade balalajka!"
 
 
Har hållit på med förberedelser inför F!-workshopen/mikroföreläsningen aslänge nu, börjar bli lite trött. Men det är kul, detta är ju värsta genusrepeditionen för mig, fett värt. ÄLSKAR genusvetenskap för evigt, alltså föddes för detta. Kan på riktigt inte komma på en enda sak som är mer fängslande eller intressant eller upphov till argumentation än just detta!

Tycker vi bakar vegantårta på friday, och pryder det med kvinnotecken.
 
 
 
 
Jävla tekniska moderniteter:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0