wasser + el ordenador = :(

Hahahaha dagens bästa var att vakna upp i ren dramatik när jag, blott hörandes vattenglasets omkullvältande (åsamkat av Jessicas bortdomnade sovarm, men det var inte hennes fel!), innan jag ens hunnit öppna de slutna ögonen, flög upp ur sängen och skrek: "Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej! Datoooorn!!!!". (Jag är en mycket dramatisk person så detta sades mycket högt)
 
Fyllefilliezz tänkte på den eventuella problematiken i att ställa datorn på golvet, precis nedanför två välfyllda vattenglas. Men rationellt, "eller", tänkte densamme att detta i slutändan skulle vara lugge.
 
Tänker på det rätt ofta, dock i egenskap av antikapitalist och allt annat än prylgalen person: dattan lär ju ska vara ens viktigaste pryl ever? Utan dator kan man ej på lika lätt vis:
 
* plugga
* skriva saker för nöjes skull
* läsa bloggar
* läsa nyheter
* samla på inspobilder
* maila viktiga saker
* kolla upp musik på ett vettigt sätt
* kolla på film på ett smidigt sätt
* unt so weiter
 
Men ja ni behöver ju inte fråga hur historien slutade, för jag skriver ju detta nu eller hur.
 
Men i egenskap av fattig + datorbehövande hade denna vattenincident lika gärna kunnat få fatala konsekvenser i min vardag.
 
Jag vill säga att det är tragiskt att en död tingest kan fylla så mången funktion, men jag tycker det inte. Världens bästa pryl ju, om man nu skall få välja 1.
 
Gamla bettan får hänga med en sväng till.
 
 
 
 
typisk inspobild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0