bababababa bababababa

Hahaha alltså är ju ~hemmablind~ for ever, men så jävla off-topic min ~~*bloggdesign*~~ är, den är ca 4 år gammal??? Fr min Sweeney Todd-period. Jag som inte ens vet hur man ändrar, är ej en kodningschey. Eller jo förresten, kanske minns, kanske skall orka fixa! Ändå när Hanna klädde ut sig till Sweeney på Halloween, så jävla fett. Synd att festen sög. Men det kommer fler tåg, och fester!
 
Lyssnar på hiphop *cool*, pluggar *viktig*
Uttråkad.
 
Tur att Emma inte är hemma utan knegar, så slipper hon höra "låten jag lyssnar på VARJE dag" (men obs det är inte sant för jag är mångfald personifierat)
 
 
 
Alltå denna bild är så jävla makaber, jag förstår inte ens varför jag laddar upp den
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

mmmm.. ok..... vi säger väl så... mångfald personifierad...

2013-10-29 @ 15:16:40
URL: http://emmzangurl.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, jag ÄLSKAR den här bilden. Vill ha den som fototapet.
:)

2013-10-29 @ 20:00:24
URL: http://ericaskusin.blogg.se
Postat av: /Filliezz

Emma: Ehh, jaaa? VA ERE OM VA

Sofia: Det gjorde jag också till en början, tills jag insåg att det är uppstoppade kattungar!!!! Hur denna scen anordnades eller varför bilden togs vill jag inte veta.....:''(

2013-10-31 @ 20:48:04
Postat av: Sofia

va??
jag trodde det var en målning :( :( :( :(

2013-11-01 @ 08:04:54
URL: http://ericaskusin.blogg.se
Postat av: Emma igen LOLZ

hahaha alltså faktiskt, katterna?? helt stört, de är liksom inte bara uppstoppade och fotade, utan de är placerade i ett typiskt "människosammanhang". Katter äter liksom inte kakor och dricker kaffe :(:(

2013-11-18 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0