http://open.spotify.com/track/2qppEPX84bYQmgBjCeF8FO

Som vanligt lever jag en termin framåt i mitt medvetande (kanske är jag för dålig på att carpa helt enkelt), har precis skickat in ansökan för vårterminens kurser. Äntligen skall även jag bli student på avancerad nivå! Känns verkligen som en nydanande möjlighet, en ny ansats bort från dessa tre senaste år av studier.
 
Eftersom jag vaknade av mig sj 05:00, svinpigg, så har jag allaredan hunnit med en del, bl.a. äta en seviiingod avvo (goda avocadosar växer ej på träd! eller jo men ah), boka en ny tvättid (en till synes omöjlig uppgift levandes här på Kandidat...), dricka te i morgonmörkret, planera min "framtid" samt softa i salongen. Jag älskar vår salong. Den är fan bäst. Så min plan är härmed att resten av dagen skall flyta på lika produktivt/bra/trevligt. Kan ju va nå
 
Ok typ tråkigaste blogginlägget i universums mannaminne men klandra mig ej!! Har faktiskt glömt hur man gör pga bloggar ca aldrig, har inga rutiner osv. Ni skulle sett i min dagbok, den är betydligt roligare att läsa:( *promise* Obs: det var ingen invit
 
 
 
 
hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0