trök

Allt är så segt. Har svinmycket plugg att göra men får inget gjort - det är helt omöjligt att koncentrera sig på att läsa/skriva/prestera. Antar att min hjärna redan ~~tagit sommarlov~~
 
Men det suger för i slutändan innebär det att jag bortprioriterar roliga saker för att stanna hemma och plåga mig med plugg, men sen slutar det ändå med att jag får ca 0.1 promille bortgjort.
 
Vill bara skita i allt sista månaderna innan valet och bara fokusera på det. Framförallt nu när det går så bra för oss, och vi bara växer (halvvägs in i riksdagen!). Vi är med om en social rörelse nu - mitt i den - och vi är de som skriver historian. Och då, när det betänks, känns det ibland riktigt meningslöst att skriva fåniga sjusidiga "papers" på engelska om någon skit jag inte ens orkar bry mig om,
 
wä.
 
Kan även meddela att min fattighjonsperiod påbörjats, men jag unnade mig åtminstone 2 nya piercingar för mina sista rolighetspengar för denna månad:))) *väl prioriterat* Äntligen har jag hål i näsvingen igen!!! Denna gång med labret som läkesmycke (ring förra gången, ej att rekommendera). Skall dock byta till ring när den är läkt. Nåväl, det var det lilla roliga. Nu blir det till att leva på linser/bönor/ris/pasta/gröt resten av månaden. ---Frukt/juice/avve är en borgerlig lyx---
 
Men jag gillar att leva på marginalen. Det är en viktig erfarenhet, att inte ta saker för givet eller att glömma, hur förgängligt alltet är. Det, är något jag fått lära mig om, och om. Men jag tänker att det är ~bra för karaktären~.

 
Skall f.ö. ta upp poesiskrivandet snart igen, det är alltid välbehövligt.
 
Solen, du väntas oss
 
 
Usch vilket meningslöst inlägg, bevisar ba på hur fullkomligt UTTRÅKAD jag är just nu
 
Det måste ske nåt revolutionerande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0