http://open.spotify.com/track/1fAOC6rbfi6MYXjZ7W83d5

Oj, finns denna sida - hade glömt. Internethetsen är ej längre en del av mitt liv (skönt). Vill avskala all sådant onödigt dryftande. Jag vill ha mänskliga interaktioner och göra andra utageranden.

Är i en bra livsperiod, är lycklig, förnöjsam, positiv, lugn. Trivs. Tillbringar tid med folk som får mig att må bra, utvecklas. Om vintern ger mig bottenlösa svackor, ger sommaren mig det totalt motsatta. Oändlig eufori, känslan: vad lycklig jag är, att leva just nu. Tänk, att jag lever!

Jobbar med världens bästa jobb, där jag får ge av mig som människa - till andra människor. Vad kunde vara viktigare?
 
Fattig på pengar, rik på kärlek.
 
 
Så ni förstår, internet behövs inte längre
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0