A New Error

Ett asbra bluesrockband från 60-talet, Sam Apple Pie, finns på spotify numer. Rätt gött, har väntat några år. Kolla upp!

Ensam i läggan fredagkvällen till ära. Bara jag och mina intersektionella analyser. Makt och subjektivitet, ja minsann. Skojigare än så skola det icke bli, det besparar jag till senare. Har iaf sällskap av världens bästa Cleo. Alla borde få vara med en pluggkatt!!!




*~moment~*
 
~~vi poserar så bra~~
 
*vänder andra kinden till samtidigt som hon underkuvar sin mama2*
 
(obs är ej så deppad som jag såg ut på bild nr 3, jag har haft en mycket trivsam dag på min ära. skall icke klaga)


Hahaha skrev till en tjej jag hånglade med på en klubb när jag var i London för fyra år sedan (första gången jag gayklubbade btw, jag var så outkommen och det var så spännande) och frågade om tips på bra gayklubbar sådär mitt i veckan. Får se om hon svarar, hoppas verkligen 'cause I wanna dancedancedance!!! Jag å Emma skall: supa, drägga och haffa guzz mmmmm gött d e livet jaoo, bärs å brudar
 
xoxo
 
 
Ps. Hoppas alla får en jättebra 8:e mars imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0